SORTIDA A LA PEDRERA

El dia 13 de febrer, amb tots els alumnes de cicle mitjà i superior de la ZER, vam anar a visitar  La Pedrera.

Al arribar allà uns guies ens van separar per cicles i vam començar la visita. Per nosaltres les parts més fabuloses van ser: les golfes, el terrat i l’entrada principal. Desprès de recórrer les sales de La Pedrera els alumnes de cicle superior vam fer uns tallers sobre els Secrets que amaguen la Pedrera.

Els alumnes de Cicle  Mitjà van aprendre que el Gaudi col·leccionava insectes i plantes, perquè li agradava molt la natura, a més a més vam aprendre que la pedrera estava inspirada amb la naturalesa. Van fer un taller que es deia Indiana Stones i com que van aconseguir superar totes les proves els van donar un petit tresor, unes frases que deia sempre Gaudí.

Els alumnes de Cicle Superior vam aprendre que La Pedrera no està acabada perquè Gaudí es va enfadar  amb els Milà, que eren els amos de la casa. perquè no els agradava com estava quedant l’edifici També vam poder veure com és construeix els arcs catenaris de les golfes i fins i tot en vam poder construir uns amb fustes.

Vam sortir de La Pedrera i vam anar a dinar a la Plaça de la Catedral. Finalment ens ho vam passar molt bé i va ser una gran sortida.