RUA DE CARNAVAL!

Avui les escoles de Castellfollit del Boix, Maians i la Llar d’Infants els Gínjols hem celebrat la rua de Carnaval a Maians. Els nens de la Llar anaven disfressats de Sol, els alumnes d’educació infantil i cicle inicial anaven d’Arc de San Martí i els alumnes de cicle mitjà i superior anàvem disfressats de pluja. Les mares també ens acompanyat disfressades de núvols de pluja!

Aquí us deixem algunes fotos!

El dia 9 de febrer del 2018 vam celebrar el carnaval a Maians amb l’escola de Castellfollit del Boix, l’escola de Maians i la llar d’infants. Van venir els Animaciones infantiles jajejijoju a  celebrar el carnaval fent una rua per Maians amb molta animació i diversió. Durant la rua vam fer diferents activitats com: ballar, cantar, jocs…

El tema d’aquest any era el temps atmosfèric. Els de la llar d’infants anaven disfressats de sol, cicle inicial va anar d’ Arc de Sant Martí, els de cicle mitjà i superior van anar de tempesta, les mares de pluja per i les mestres van disfressar-se de Tomàs Molina, el meteoròleg de TV3.

Quan vam acabar la rua vam fer un vermut al centre, vam jugar una estona i ens van cridar per dinar, ben dinat  vam fer un taller de màscares Mexicanes i els de cicle inicial un taller de màscares però en forma d’animal.

Ens va agradar molt a tots però el que ens va agradar més va ser el taller de màscares mexicanes i també la rua. Va ser un dia molt divertit, amb molta disbauxa i xerinola!

Nil,Gerard, Max i Ariadna (5è curs)