Recomanació del llibre: L´any del gat

Tot comença en una petita classe  molt sorollosa i molt esverada. Un dia els alumnes d’aquella classe es van trobar un gat  que tenia un ull de cada color. L’Anna, la mestra, va fer uns quants pactes amb ells i ells es van començar a portar-se bé. Els dies van anant passant, el gat anava guanyant pes. Van pensar a posar-li un nom. Al final van decidir que es diria Gat amb majúscula. Van sortir molts noms, no en va faltar cap. Al gat sempre passejava per la tercera finestra i, un dia  els alumnes no van trobar el gat a la finestra . Si voleu saber on era el Gat i quines aventures els hi passen als nens d’aquella classe, us haureu de llegir el llibre.

Aquest llibre m’ha agradat molt perquè és d’intriga i perquè el vam llegir amb tota la classe.

Ton Fraile, 3r curs.