PROJECTE SOBRE EL NOSTRE PAISATGE

Aquest nou trimestre l’escola de Maians a començat un nou projecte relacionat amb el nostre paisatge. Encara no tenim títol… ja us n’informarem.

El primer dia de projecte vam pujar a un turó de prop de l’escola hi allà vam veure el paisatge, el vam dibuixar i també el vam descriure.
El segon dia les mestres ens van dividir en diferents grup cooperatius. El següent dia vam triar els noms i el logos de cada grup cooperatius.
Seguidament vam agafar unes revistes i cadascú va triar un paisatge per poder descriure. Us anirem informant de les novetats!

Si voleu veure les fotos cliqueu l’enllaç.

Aarón i Rut