PROJECTE EDAT MITJANA

Aquest trimestre els alumnes de l’escola de Maians estem estudiant el Projecte de l’Edat Medieval.
El 31 de gener del 2018 van venir dues monitores del Camp d’Aprenentatge de Vallbona de les Monges, a fer-nos un taller sobre els monestirs i l’Edat Medieval. Ens van ensenyar com antigament construïen els monestirs, les parts que tenien i amb quin material treballaven. Finalment ens vam disfressar de diferents personatges de l’edat medieval, representant la societat d’aquella època.

La primera sortida relacionada amb l’Edat Medieval va ser el dia 6 de febrer, vam anar al Monestir de Vallbona de les Monges. Allà ens van fer una visita guiada pel monestir, vam aprendre un munt de curiositats sobre com era la vida en aquell lloc.

Finalment el dia 14 de març anirem a visitar les restes medievals que es poden trobar a Manresa.

A tots nosaltres ens agrada aquest projecte perquè estem aprenent sobre una època més antiga, tant diferent a la nostra.

Alba, David, Eloi i Jana.