Jornada Esportiva a Igualada. Cicle Mitjà

El dijous 31 de maig els alumnes de cicle mitjà de l’escola de Maians i Castellolí vam agafar l’autobús i ens vam dirigir cap a Igualada, al camp de futbol i ens vam fer una foto a les grades. En aquesta jornada esportiva hi van participar 1200 nens i nenes de diferents escoles de la comarca de l’Anoia.

Només començar, ens vam dividir en 2 grups, unes escoles es va quedar al camp de futbol i unes altres vam anar cap al poliesportiu de les Comes. Vam fer diferents activitats esportives, algunes a l’interior i d’altres a l’exterior.

L’activitat que més ens va agradar va ser el joc del “volei cooperatiu” que consistia a fer una rotllana entre 4 persones llavors els de l’altre equip tiraven la pilota i els de l’equip contrari havien d’intentar que la pilota caigués a dintre de la rotllana. Ens o vam passar “pipa”. En acabar la jornada, vam anar al camp de futbol i ens van tirar una foto amb totes les escoles que havien participat i vam marxar cap a l’escola. Ens va agradar molt fer aquesta sortida i esperem tornar-la a fer un altre any.

Martí, Berta, Laia, Aarón i Bruna.

Alumnes de 3r i 4t.