IV FIRA D’EMPRENEDORS DE L’ESCOLA DE MAIANS

El diumenge 19 de maig del 2019, vam celebrar la IV Fira d’Emprenedors de l’Escola de Maians.

Hi podíem trobar tota mena d’activitats, com ara musica en directe, gràcies al Martí, un ex-alumne, i el seu grup de musica anomenat al Tanto que va de canto. També vam poder gaudir d’un taller de Lettering amb la Sara, de l’empresa de  Sara & Bugs. Això sí per relaxar-nos vam fer un taller de ioga amb la cooperativa de Camins. Per inaugurar la fira i despedir-la vam poder gaudir amb uns magnífics valls de les nenes de l’Escola de Maians.

Hi havien tota mena de paradetes, on i lluïen molts productes de diferents empreses i cooperatives, per exemple meravelloses il·lustracions, manualitats amb fustes, objectes fets amb ceràmica, samarretes, pulseres, retoladors de lettering, manualitats amb feltre, manualitats amb material reciclat,vi, plantes, flors…

En general la fira va ser un èxit ja que tothom vam poder gaudir plegats.

Laia i Bruna.