HA NEVAT A L’ESCOLA!

L’escola s’ha despertat així de bonica! Com ens agrada la neu! 😛

El dimarts a la tarda, quan estàvem fent classe va començar a nevar, llavors les mestres van començar a trucar als pares perquè que ens vinguessin a buscar perquè estava nevant molt. A la nit va nevar forçai el dimecres al matí ens ho vam trobar tot blanc i les escoles estaven tancades.El dimecres a la tarda va ploure molt i la neu es va desfer bastant. El dijous les escoles estaven obertes i vam tornar les escoles amb normalitat.

Ens agrada que nevi perquè podem jugar amb la neu, els trineus i també fer  ninots de neu.

Berta, Bruna,Aarón i Martí. (3r curs)