FOR AULES

El 27 de novembre 2019 vam  fer una trobada ForAules tots els/les alumnes  de la Zer Tres Branques a Castellolí.

Allà duran el dia vam fer activitats matemàtiques pel poble.

Quan vam arribar vam jugar  una mica després vam esmorzar tots junts seguidament vam anar a fer  les activitats, com les vam fer? doncs primer vam fer grups després ens van donar un mapa on hi havien les proves marcades i llavors vam començar, quan ja vam acabar vam dinar i vam jugar una mica  i després a la tarda vam fer activitats a la pista de cooperació finalment ens vam acomiadar i els nens i nenes de  Castellfolit del Boix i Maians ens vam anar cap a l’escola.

A mi l’ activitat que em va agradar més va ser el sudoku al bosc amb elements naturals  i també l’activitat de resoldre un enigma on hi havia un barquer que portava un cabra, una col i un llop consistia que el barquer portes tots els animals a l’altre costat de la passera però, clar,  si el llop es quedava sol amb la cabra el llop es menjava la cabra i si la cabra es quedava amb la col la cabra es menjava la col i també només  podies passar un animal a l’altre banda i em va agradar molt va ser un dia molt divertit i vam haver de pensar una bona estona.

Berta

5é de primària