FESTIVAL DE NADAL

El dijous 19 de desembre l’escola de Maians i l’ escola Coll de Gossem vam fer el festival de Nadal al centre de Castellfollit del Boix. Allà vam cantar tots els alumnes des de la llar d’infants fins l’ Escola de Maians.

Cada curs va cantar tres cançons diferents i finalment una conjuntament. Al matí tots els nens i nenes vam començar a assajar un cop cada cançó,després els nens i nenes de Maians vam totes les cadires al centre. A l’ hora de dinar a l’escola de Castellfollit i després tothom es va canviar de roba i vam anar cap al centre. Ens vam esperar que totes les famílies arribessin per poder començar l’espectacle i un cop ple el centre vam començar l’espectacle. Vam començar obrint portes els nens i nenes de la Llar d’Infants,que van interpretar tres cançons després P3 i P4 que van cantar unes altres tres cançons, quan van acabar venia P5,1º i 2º que també van cantar tres cançons i per finalitzar 3º, 4º, 5º i 6º que van cantar tres cançons i una cançó instrumental amb les flautes i plaques i després una cançó tots junts. A tothom li va agradar i aixì va ser un dia molt xulo!

Aarón   5è