El premi Sambori

Un dia les mestres en van dir que teniem que fer cicle mitjà un conte i cicle superior una redacció per a un concurs: pel Premi Sambori.

El premi Sambori consisteix en un concurs de narrativa escolar on hi participen alumnes de  primària i ESO. Tu entregues la teva redacció o conte i passes a un altre fase fins arribar a la final. Si guanyes el premi és anar al Port aventura amb dos acompanyants. És un concurs on desenvolupes la teva creativitat i imaginació, això es demostra quan veus que totes les redaccions i contes són totalment diferents. Els jutges valoren si té un vocabulari ric, el que ens vol transmetre el conte o la redacció, si té tres parts amb paràgraf, el tipus de lletres, si té un mínim de mitja pàgina, entre d’altres criteris.

Estem esperant amb molta il·lusió els resultats i esperem que algú de nosaltres guanyi.

Jana i Rut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *