El premi del concurs BBVA de dibuix escolar

Fa uns messos l’escola de Maians vam participar al concurs de dibuix escolar del BBVA. Aquest any els contes que havíem d’il·lustrar eren diferents versions de contes tradicionals. Al cap d’uns dies, quan aj estàvem confinats, les mestres van rebre la notícia de que el Roc Fraile, un alumne de 6è  va estar un dels guanyadors de la categoría de Cicle Superior.

Els premis havien de ser lliurats a Terrassa al mes de maig   però per culpa del coronavirus han estat aplaçats al juny

Roc Fraile

Des de l’escola volem felicitar al Roc, perquè per segon any consecutiu ha guanyat aquest concurs de dibuix on es presenten milers de nens i nenes. Felicitats Roc, contiua gaudint tant del dibuix i la creativitat!