EL CARNESTOLTES A L’ESCOLA

Aquest any ha estat diferent ja que la pandèmia provocada pel Coronavirus ha fet que cap familiar dels alumnes de l’escola no pogués venir a veure la rua del carnaval, com havíem fet fins ara. Tot i així a l’Escola vam celebrar un GRAN CARNESTOLTES amb el lema “Carnestoltes i els Virus Poca-soltes”.

Pel matí els alumnes de Cicle Superior van fer un taller màscares de guix.

Després a les 11:30h vam fer una videotrucada  amb l’escola de Castellfollit i la Llar d’Infants  per ensenyar les nostres disfresses i per fer-ho hem fet fet una desfilada des de cada una de les escoles.  Nosaltres anàvem de Científics i Científiques, els nens i nenes de l’escola de Castellfollit anaven de metges/metgesses i infermers i infermeres i també de Coronavirus i la Llar d’infants de metges i metgesses.

Quan vam acabar la videotrucada vam sortir al carrer a fer la rua pel poble.

Finalment a la tarda els i les alumnes de 5è i 6è van ajudar als companys i companyes de 3r i 4t a fer les màscares. Va ser molt divertit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *