ECO – JOCS!!!

El dia de carnaval els alumnes de l’escola de Maians de 3r, 4r, 5é i 6é, vam fabricar 4 jocs amb material reciclat.

Durant 2 sessions, ens vam posar els alumnes de cicle mitjà en un grup i vam fer l’Eco -Memory. Està construït amb caixes de cartró, fotografies fotocopiades i paper per fer els sobres.

Primer de tot vam agafar les caixes i les vam retallar en trossos rectes. Aleshores vam fer cartes de 10 x 10 i vam enganxar les fotos. Després les vam apilar, les vam lligar i les vam posar dins d’un sobre.