DE NOU A L’ESCOLA

El 12 de setembre els alumnes de l’Escola de Maians van tornat a les aules i les mestres els van rebre amb el braços ben oberts. Just a  l’entrar a l’escola cada alumne va trobar a la seva taula una ouera on deia: `Aquest curs aprendrem un ou´ A tothom li va fer molta gràcia però ens preguntàvem que hi havia dins de l’ouera. Després de molt poc ho vam poder saber, dins hi havia diferent materials i cada un tenia algun significat, per exemple, hi havia una llaminadura amb forma d’ou ferrat que volia dir que aprendrem molt, també una goma per rectificar els teus errors i fins i tot uns clips per tenir ordenats tots els fulls. Més endavant vam conèixer les noves professores i vam fer alguns jocs per cooperatius per coneixe’ns més bé.
Va ser un molt bon inici de curs perquè vam poder retrobar-nos amb els nostres amics i donar la benvinguda als nous alumnes i mestres.

Jana.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *