CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dia 13 de març del 2018 el Nil, el Roc, la Laia i la Jana hem anat al Certamen de Lectura en Veu Alta a Manresa. A l’escola vam fer votacions per veure qui ens representaria millor al Certamen. En total hem participat més de 900 escoles  de Catalunya.

El Certamen consisteix en llegir en veu alta un text dels 14 textos que t’has preparat durant 10 dies tant a casa com a l’escola.

Després de llegir i, mentres el jurat decidia, vam fer un taller de percussió corporal organitzat pel Marc, un mestre d’una de les escoles participants. Com a obsequi per haver participat als quarts de final ens van donar un diploma i dos llibres i t’emportes una bonica experiència.

Quan vam arribar a l’escola ens van felicitar tot i no haver guanyat i els vam explicar la expèriencia.

Laia, Jana, Nil i Roc