CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Com cada any ens hem presentat al Certamen de lectura en veu alta. Hem d’escollir un representant i un suplent, per això durant unes setmanes, tothom que és volgués presentar s’havia d’estudiar uns textos, i entre tots havíem d’escollir el nostre representant.

Finalment als gruments vermells (cicle mitjà) hem escollit la Bruna de representant i el Ton de suplent, i als grumets verds (cicle superior) han estat l’Alba de representant i el Roc de suplent.

Tant el suplent com el representant s’han d’estudiar ele mateixos textos i posar el mateix esforç. S’han d’estudiar 10 textos durant 10 dies. Llegeixen 2 textos per dia a l’escola fins el dia de la final.

El 12 de Març va arribar el dia. El certamen es feia al Conservatori de Música de Manresa, on competien en un quarts de final. A les 10:00 van obrir les portes, van passar llista i van pujar a l’amfiteatre. El grup de la Bruna llegien primers, li va tocar el text cinc, finalment no va ser selecionada. A l’Alba li va tocar el text 1 però tampoc no va ser seleccionada. Ho van fer molt bé  i els hi donem les gràcies per representar tant bé l’escola de Maians.

Nil, 6è