Pintem terrassetes

El passat dissabte 18 de febrer, dins del projecte pati que està duent a terme tota la comunitat educativa, una cinquantena de persones vam trobar-nos a l’escola per pintar les terrassetes de les classes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.
Va ser una jornada molt productiva, vam gaudir d’un temps immillorable i vam treballar plegats, famílies i mestres, ben a gust.
Ara ja, desitjant que arribin els nostres alumnes el dilluns i en puguin gaudir en el seu dia a dia a l’escola.
GRÀCIES FAMÍLIES!!!
TOTS JUNTS FEM ESCOLA !!!

Aquí teniu algunes imatges de la jornada

1. Xavier Galve

Molt bona feina a tots i totes!
    Excel·lent planificació, realització i organització.
    Un dia espectacular, amb gent magnífica i amb moltes ganes de treballar per als nostres fills i filles.
    Ara a disfrutar-ho!
    Ens veiem a la propera quedada.

2. Sandra

Sí la veritat que s’ha juntat gent amb bones idees i gent amb moltes ganes de fer! Bona combinació. Vam gaudir d’un dia maquíssim!!! Gràcies per compartir el resultat amb els protagonistes!!!!