TRANSFORMACIÓ D’ESPAIS

Durant l’any 2025, l’escola ha continuat el procés de transformació dels seus espais amb una clara finalitat pedagògica. En aquest marc, s’ha instal·lat parquet i s’ha renovat el mobiliari de dos espais del centre: l’aula d’anglès i l’espai d’atenció a la inclusió. Gràcies a la subvenció atorgada per l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat, aquests espais s’han convertit en entorns més acollidors, càlids i adequats per als infants que els utilitzen diàriament.

Durant aquest 2026, continuarem avançant en aquest procés de millora, adaptant els espais del centre a les necessitats del nostre alumnat i tenint en compte les aportacions de la recerca educativa en relació amb la millora dels processos d’ensenyament i aprenentatge.

Agraïm a l’Ajuntament d’Esplugues la seva contribució al benestar dels infants i a la millora dels espais educatius del nostre municipi.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut