Anem a buscar el Tió

Aquest matí, els nens i nenes de P3, P4 i P5 hem anat al Parc de l’Oreneta a buscar el TIÓ.
Primer de tot hem pujat fins el Castell i des d’allà fins a dalt de tot del Parc a esmorzar, a la zona de jocs de dalt. Després d’agafar forces hem jugat una bona estona. Al cap d’una estona hem anat pel camí del bosc a buscar el Tió. Primer de tot, els nens i nenes han anat trobant “pistes”, unes pedres posades d’alguna manera, unes marques en les roques grosses, uns nombres pintats…. Després hem anat trobant diversos tions, alguns eren taaaan grans que no els podíem ni moure, així que els descartàvem, d’altres eren massa petits, fins que al final, al mig del camí, hem trobat el que a partir d’aquell moment ha passat a ser el Tió dels infants del Lola. L’hem abrigat bé i ens l’hem endut, amb l’autocar, cap a l’escola. Ara ja només ens falta atipar-lo bé i esperar que arribi el dia 21 per fer-lo cagar, així que si aquests dies menjeu mandarines, podeu portar les peles a l’escola que ens han dit que són el menjar preferit del Tió.