COLÒNIES DE TARDOR Cicle Superior. TARRACO 2017

Els propers dies 15, 16 i 17 de novembre anirem de colònies a Tarragona a estudiar el món dels romans. La nostra cultura actual és hereva de la cultura clàssica grega i romana, i moltes de les coses que fem així com la nostra organització social en són filles.

CAMP D’APRENENTATGE DE LA CIUTAT DE TARRAGONA (CdA Tarragona)

Tota la informació la podeu trobar en aquest enllaç:
http://www.xtec.cat/cda-tarragona (Telèfon, com arribar-hi, instal·lacions, activitats…)  Materials de treball: anar a “Publicacions”

Sortirem de l’escola a les 8h 45m el dimecres 15 de novembre i tornarem divendres 17 al vol de les 16h 30m.

Cal portar l’esmorzar del primer dia. NO S’HA DE PORTAR DINAR, ja el farem al Complex Educatiu de la ciutat de Tarragona (CET)

És important portar roba adequada per protegir-se en cas de pluja. (Impermeable, possibilitat de paraigües plegable)

Cal dur:
Sac de dormir. Pijama.
Llençol de matalàs i coixinera.
Roba de recanvi: mudes, samarretes, mitjons…. (per dijous i divendres)
Bossa per a la roba bruta.
Calçat còmode però que s’ajusti bé al peu. Recomanem sabata esportiva. (Recomanem 2 parells)
Motxilla que hi càpiga una carpeta per desar els materials del Camp d’Aprenentatge, un parell d’estris per escriure (llapis) i la llibreta de sortides/periodista.
Necesser (pinta, raspall i pasta de dents, sabó pel cap i pel cos…) i sabatilles de dutxa.
Tovallola petita i tovallola de dutxa.
Foulard o mocador de coll.
Cantimplora o ampolla petita amb aigua.
Protector picades de mosquit (el Camp d’Aprenentatge ho ha recomanat especialment)
Màquina de fer fotografies (opcional)
Mocadors de butxaca (paper)

Si és imprescindible posar-vos en contacte amb nosaltres ho podeu fer mitjançant el telèfon de l’escola (ja es posaran en contacte amb nosaltres). Si és en horari no escolar podeu trucar al telèfon mòbil directe als/les mestres (616 99 52 98)

No es poden portar ni diners ni telèfon mòbil.

PLÀNNING DE LES COLÒNIES

L’horari del Camp d’Aprenentatge és el següent

7h 30m Llevar-se i endreçar les habitacions
8h Esmorzar. Cal ser molt puntual al menjador del complex educatiu
9h 15m Activitat de matí
13h 30m Dinar
15h 15m Activitat de tarda
17h 30m Berenar
17h 45m Activitat de vespre. Jocs. (Dijous dutxes)
20h 15m Sopar
21h Activitat de nit
23h Preparació per anar a dormir i silenci

Molt bones colònies.. per l’alumnat que va a Tarraco, com per les famílies que es queden a Esplugues!!