Sant Jordi 2018

Un any més, a l’escola hem celebrat Sant Jordi.

Vam començar amb les portes obertes el divendres a la tarda, perquè pares, mares i familiars poguessin visitar l’escola per veure els seus treballs manuals i els escrits dels nostres alumnes.

El dilluns, dia de la diada de Sant Jordi, el teníem carregat d’activitats. Els de 3r van iniciar el dia realitzant una gimcana sobre Sant Jordi, a càrrec del centre lúdic Tastaolletes. Els de cicle inicial van realitzar uns tallers de punt de llibre. I tots els cicles, en diferents hores, van celebrar el certamen literari, on es van donar els premis als millors dibuixos o escrits de cada classe.

Per la tarda, vam sortir tota l’escola al pati i vam fer l’apadrinament lector, on grans i petits van compartir moments de lectura.

En el següent enllaç, trobareu totes les fotos de la diada: Sant Jordi 2018

Aquests són els guanyadors de les diferents categories:

CURS PRIMER PREMI SEGON PREMI
1R A BERNAT VILLARET OLÍVIA PÉREZ