SAFS 2023

Ja s’ha acabat la Setmana de l’Activitat Física i la Salut 2023. Aquest projecte que fem a l’escola des de ja fa alguns anys pretén consolidar el seguiment d’hàbits de vida saludable i a més, apropar els nens i les nenes de la nostra escola a les entitats del poble, donant a conèixer algunes de les possibilitats que ofereix l’entorn per realitzar la pràctica de l’activitat física.

Volem agrair a tots els que d’una forma o una altra, ens heu ajudat i heu fet possible aquest projecte d’escola. Gràcies de tot cor.

També hem preparat un vídeo que recull gran part de les activitats realitzades.

Esperem que us agradi i us esperem en la propera SAFS.