Nova Acció del Projecte “Canviem el nostre pati”

El proper dissabte 30 de juny, a partir de les 10h, farem la segona acció conjunta del projecte “Canviem el nostre pati”. La primera jornada d’acció al pati va ser tot un èxit de participació, amb un munt de famílies, nens i nenes, i mestres de l’escola treballant units. Vam construir un hort escolar, una zona de jocs tradicionals pintats al terra, una zona de joc amb troncs i amb rodes, una paret d’experimentació, i fins i tot la cuina del nostre restaurant “Ratatouille”. Aquest dissabte ens queda acabar els espais que van quedar pendents, com els sorrals o la paret per dibuixar i pintar… No us ho perdeu…. Esteu tots convidats.

Estigueu pendents a les possibles notificacions de l’escola. Estem pendents d’actuacions externes per poder fer aquesta trobada i podria haver-hi algun canvi. En aquest cas us ho comunicarem via web, twitter i correu electrònic de l’escola.

Si voleu veure com va anar la primera acció conjunta del projecte, mireu aquest vídeo o premeu a l’enllaç de l’àlbum de fotos …

Àlbum de fotos de la primera Acció conjunta del Projecte “Canviem el nostre pati”