Llibres, materials i quota curs 2019-20

Descripció i enumeració del material escolar que els alumnes i famílies necessitaran per al nivell educatiu corresponent, és recomanable diferenciar les diferents tipologies de material escolar necessari (llibres de text, lectures, dispositius digitals, material de taller, de dibuix…).

La quota de l’AMPA són 15€ i el pagament es realitza per la plataforma en línia de la compra dels llibres, on també es podrà realitzar la compra de llibres. Adjuntem també les instruccions.

Llibres Text compra online

La quota de material d’Educació Infantil és de 90 euros i d’Educació Primària 50 euros. Es pagarà a través de l’aplicació de TPV de l’escola. El període de pagament és de l’1 de juliol a l’1 de setembre de 2019.

Llibres EI 19-20

Llibres CI 19-20