Fira Primavera curs 2018-19

Els dies 8 i 9 d’abril, pel matí, els alumnes de Primària de l’escola, vam realitzar els tallers de les manualitats, les quals es van vendre el divendres 12 d’abril de 9 a 10 i d’11:30 a 12:30h, a la fira de primavera. Els diners recaptats seran destinats a projectes educatius solidaris: Sant Isidro, ONG Catalunya Casamance (Senegal) i Hospital Sant Joan de Déu.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració hem recaptat: 295€ per l’hospital Sant Joan de Déu amb la xocolatada solidària i 1447,98€ per a L’ONG Catalunya Casamance i Sant Isidro.

En el següent enllaç trobareu les fotos dels tallers i de la fira:

Tallers Cicle Inicial (1r i 2n de primària)

Tallers Cicle Mitjà (3r i 4t de primària)

Tallers Cicle Superior (5è i 6è de primària)

Fira Primavera 12.4.19