FIRA DE PRIMAVERA

El passat dijous 26 de maig l’escola va celebrar la fira de primavera. Setmanes abans els alumnes de primària van fer manualitats i es van posar a la venda a la fira juntament amb els pastissos que van aportar les famílies d’educació infantil. L’AMPA va posar a la venda Polseres Candela, iniciativa amb la que colaborem des de fa uns any.

La fira no va poder anar millor i es van vendre totes les manualitats, pastissos i polseres. Com a resultat es van recaptar 913€ amb la venda de les polseres i destinats íntegrament per l’Hospital Sant Joan de Déu i 1.358€ de la venda de les manualitats i els pastissos que s’han destinat íntegrament a ACNUR per a l’ajuda dels refugiats i desplaçats per la guerra d’Ucraïna.

Des de l’AMPA volem agraïr a l’escola i les famílies per la seva implicació en aquest projecte i així poder posar entre tots el nostre granet de sorra per a un món millor. Gràcies també a l’Ajuntament per la seva col·laboració desinteressada.

Seguit trobareu els comprovants de les donacions. ACNUR   Polseres Candela