Sortida a Barcelona (5è)

Fa uns dies els alumnes de 5è van visitar Barcelona.  Aprofitant l’avinentesa han treballat l’expressió escrita.  Us deixem la d’en Gonzalo (5è A) que us explica la mar de bé el que van fer:

El dia 6 d’octubre les dues classes de 5è i les mestres vam anar a Barcelona.  El nostre vehicle era l’autocar i tots vam portar les motxilles amb esmorzar, dinar i aigua.

Quan vam arribar ens estava esperant la Sònia per anar al Fossar de les moreres, on esmorzàvem veient l’església de Santa Maria del Mar, després vam anar a una altra església, Santa Maria del Pi, i al cap d’una estona de caminar vam arribar al barri vell on vam escoltar moltes llegendes.

Finalment, vam entrar al Parlament on ens van explicar moltes coses interessants.  Un cop fora vam dinar abans que vingués l’autocar.

M’ho vaig passar molt bé i vaig aprendre molt.

Aquí us deixen l’enllaç de les fotos que varen fer aquell dia.