Informacions importants pel curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

El pròxim dilluns 13 de setembre comença el nou curs escolar 2021-22. Per aquest motiu, us adjuntem en aquest comunicat una presentació amb la informació més important per tenir present:

– Abans de venir a l’escola.
– Entrades i accessos a l’escola.
– Pacificació de la zona escolar.
– Dins de l’escola, les aules dels grups estables.
– Calendari escolar.
– Reunions d’inici de curs.
– I gestió de casos de COVID.

La presentació amb tota aquesta informació la trobareu clicant el següent enllaç: Informacions curs 2021-22

Aprofitem l’avinentesa, per recordar-vos que en l’apartat de Documents de la nostra app s’han de signar els següents documents: declaració responsable COVID, autorització de sortides, excursions i/o colònies, autorització correu electrònic per l’alumne/a (només l’alumnat de 1r de primària) i declaració responsable per a acompanyants en sortides (només aquells familiars que vulguin fer d’acompanyant i siguin membres de l’AMPA)

Qualsevol dubte restem a la vostra disposició i us desitgem un bon inici de curs.