INFORMACIÓ CARNESTOLTES 2023

El dia 10 de febrer al matí, en un acte adreçat exclusivament als i les alumnes dels centres educatius, el Rei Carnestoltes vindrà al Parc Viari per informar de les consignes que tant l’alumnat com la resta del poble de Palafolls hauran de seguir la setmana del 13 al 17.

Un cop el Rei Carnestoltes ens hagi informat de les consignes, us farem un comunicat amb elles.

El dijous 16 de febrer a la tarda, l’alumnat de l’escola celebrarà el dijous gras per diferents localitzacions del poble, recordeu que han de portar una motxilla petita amb aigua i berenar.

El divendres 17 a partir de les 15 h es durà a terme la Rua de disfresses de l’Escola Les Ferreries al llarg de tota la Rambla les Ferreries.

Després d’escola, a partir de les 16:30 h es podrà gaudir al Fòrum Palatiolo de la tradicional Xocolatada solidària on participen diferents entitats i associacions sense ànim de lucre. Els beneficis recaptats aniran destinats a l’Hospital Sant Joan de Déu.

I per acabar una setmana de riure i xerinola, el dissabte 25 de febrer a les 17:30 h tindrà lloc la Cercavila de disfresses de Carnestoltes de Palafolls, de l’Avinguda Costa Brava al Fòrum Palatiolo on s’espera, al final d’aquest trajecte, una gran Festa d’animació infantil, música per a tots els públics i xocolata amb xurros.

Apunteu-ho bé a la vostra agenda!

No us ho perdeu!