Fi de curs i comiat 6è

El dijous 22 de juny, ens vàrem poder acomiadar del curs 22-23 i de l’alumnat de 6è que el curs vinent començarà una nova etapa amb el pas a la secundària.

Vàrem iniciar el matí al teatre de Palafolls per realitzar la graduació dels i les alumnes de 6è de primària amb els nens i nenes de tota la primària, un acte molt emotiu on l’alumnat de 6è com a cloenda de l’acte van fer un ball sorpresa, mentrestant l’alumnat d’infantil varen fer un pica-pica de fi de curs.

Un cop acabat el comiat de 6è, vàrem tornar a l’escola i cada grup també va fer el seu pica-pica musicalitzat per Dj Bassi i un saxofonista, activitat organitzada per l’AMPA de l’escola.

Molta sort, nens i nenes de 6è en aquesta nova etapa!!!

Que tingueu tots i totes un bon estiu i ens retrobem al setembre!!

A continuació, podeu veure les fotos de l’últim dia:

Comiat Teatre 6è

Pica pica comiat