ELS ALUMNES DE 6È VAN AL COSMOCAIXA

A l’àrea de coneixement del medi estem treballant l’energia i aprofitem per fer treballs de recerca i saber-ne més, ja que ens preocupa el nostre futur.

Aprofitant l’avinentesa vam organitzar una sortida al CosmoCaixa on vàrem anar en un taller sobre aquest tema.

Des de l’àrea de llengua catalana l’alumna Elia Sánchez de 6èB us ho explica:

El dia 8 de febrer vam anar a Barcelona al CosmoCaixa amb tot 6è i els mestres.

Primer de tot vam esmorzar i després vàrem fer un taller sobre l’energia molt divertit, molts nosaltres vam aprendre molt.  A continuació, a l’acabar vam visitar la sala Univers on vèiem molts peixos gegants.  També ens van deixar una estona per anar sols en petit grup per veure-ho tot.  Després vam anar al Bosc inundat on hi havia més animals.  Quan es va acabar el temps vam menjar i després vàrem tornar a la sala Univers que em va agradar tant com el bosc.

Per acabar pujàrem a l’autobús direcció a Palafolls.  Em va agradar molt, jo tornaria.

Aquí us deixem un recull de les fotografies d’aquest dia.  Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!