Cursa atlètica 2017

Durant la setmana de l’Activitat Física i la Salut tots els nens i nenes de l’escola han participat en la 4a. Cursa atlètica de les Ferreries. Com sempre, el més important no era guanyar, sino participar tots junts en una celebració esportiva conjunta.

Els alumnes de sisè han ajudat als més petits (Infantil i cicle inicial) a fer l’escalfament previ a la cursa, i també durant la cursa, corrent amb ells i guiant-los per tot el circuit.

Tot i la calor que ha fet aquests dies, tots s’han esforçat en arribar a la meta i acabar la prova. Això és el més important. Felicitats a tots i a totes els que heu participat …. i fins la propera.

Si voleu, podeu veure les fotos en aquest enllaç…

Cursa atlètica 201