BOTIGA ONLINE DE L’AMPA

Al nostre despatx disposem de material pel dia a dia dels vostres fills i filles a l’escola. A partir d’avui ja podeu accedir a la botiga online des de l’aplicació de l’escola. Reviseu les instruccions d’ús al document BOTIGA VIRTUAL

A la botiga virtual hi trobareu:

• Xandalls d’estiu de la talla 4 a la 12.
  • Samarretes de la talla 4 a la 14.
  • Dessuadores de la talla 2 fins a la XL.
  • Bates escolars  per als cursos de P3, P4 i P5.
  • Pitets per als alumnes de P-3, P-4 i P5 que fan ús del menjador.
  • Bossetes que fan servir l’alumnat d’Infantil per dur l’esmorzar.
  • Mascaretes i bossetes per guardar-les de la talla infantil fins a la d’adult.
  • Pulseres Candela per a la investigació del càncer infantil.

Les famílies que volgueu comprar bates i bossetes per a dur l’esmorzar o bé mascaretes i bossetes per guardar-les, accediu directament a l’apartat OFERTES PACKS dins de la botiga virtual.

Aquí trobareu els articles i els seus preus.

Com sempre, l’adquisició d’aquest material és totalment opcional, l’AMPA només us ofereix el servei a un preu especial pels socis i un altre preu pels no socis.

1. Ampa Escola Les Ferreries de Palafolls Autor de l'article

Hola Montse!

Si entras en el formulario sale un listado de precios de todos los artículos. Tendrás que completar primero los datos del padre/madre/tutor y del alumno, los precios salen en la 3ª página. Pero puedes hacer una simulación y después salir directamente sin completar el resto del pedido.

Cualquier duda puedes consultarnos.

Gracias!