Castanyada 2019

Avui, dimecres 30 d’octubre, un any més hem celebrat castanyada.

Pel matí, els d’educació infantil, cicle inicial i 4t han fet tallers relacionats amb aquesta tradició (paperines, dinerets, panellets, …)

Al mateix temps, els nens i nenes de 3r han anat a l’Institut Font del Ferro, on els alumnes de l’IES els hi han preparat un túnel del terror anomenat “Font del Terror“. També ens han deixat veure com estaven terroríficament decorades les portes de les aules.

Totes aquestes activitats abans del pati. Un cop ha acabat l’esbarjo, ens hem trobat tota l’escola a la pista, des dels més petitons als més grans, per ballar les següents cançons:

• EI3: La castanyera
  • EI4: Les castanyes peten peten
  • EI5: Pet patum
  • 1r i 2n de primària: Torrem castanyes
  • 3r de primària: Dansa alemanya
  • 4t de primària: Dansa de Gal·les
  • 5è de primària: La Castanya
  • 6è de primària: Santa Espina

Per la tarda hem continuat celebrant la castanyada menjant castanyes i ballant tots junts al pati.

En els següents enllaços trobareu les fotos de les diferents activitats que hem fet avui. BONA CASTANYADA!!!!

Tallers educació infantil matí

Tallers Cicle Inicial (1r i 2n) matí