4t Llegendes de Girona curs 23/24

Bon dia famílies!

L’alumnat de 4t hem treballat què és una llegenda i ens hem centrat amb les llegendes de Girona. Per grups han treballat una de les llegendes i han preparat representacions, presentacions i/o murals per explicar-ho a la resta de la classe.

Ha sigut una experiència molt divertida, treballant en grup, ajudant-nos els uns als altres i buscant la millora manera de passar a l’acció!

Voleu descobrir les llegendes de Girona?

Doncs endavant!

Per tancar aquest tema avui 15 de desembre, l’alumnat de 4t, hem anat a Girona a passar el dia, hem pogut gaudir d’un itinerari pels espais que representen algunes de les llegendes de Girona.

Ens han acompanyat tres guies turístics  i ens han explicat algunes cosetes que encara no sabíem!

Per últim hem fet una ruta pel casc antic de Girona visitant els diferents emplaçaments.

Hem gaudit d’un dia fantàstic!

Ha sigut  una sortida molt interessant i plena de màgia!

Voleu mirar les fotografies?

Aquí les teniu!

Fotos llegendes

Sílvia, Ramón i Meritxell.