Habanastation (Religió 5è)

Habanastation

Veure Habanastation

Com a cloenda del segon trimestre i dins de la unitat 6, Fem les paus, hem vist aquesta pel·lícula: Habanastation

Mayito és un nen de familia rica. Durant una sortida amb la seva escola es perd del seu grup i arriba a un barri pobre, conegut com La Tinta, a la ciutat de La Habana (Cuba).

Allà es troba amb en Carlos, un company de l’escola amb qui no te cap relació. Com Mayito porta una Play Station 3 a la seva motxilla es posen a jugar, però aquesta es trenca i han de treballar junts per poder aconseguir els diners que costa la reparació.

D’aquesta manera tots dos viuen un dia ple d’aventures i emocions. Mayito descobrirà la vida humil del seu company, tan diferent de la seva i a la vegada coneix un món totalment desconegut fins aquell moment.

Al final del dia tots dos aconseguiran tenir  una sincera i verdadera amistat, amb una sorpresa final…