Preinscripció Llar d’Infants I1 i I2 curs 2023-2024

Benvolgudes famílies!

Per tal de facilitar el procediment per realitzar la preinscripció telemàticament  dels infants que han de començar per primer cop a I1 i I2 (que no estan encara matriculats) us adjuntem una sèrie d’informació que us pot ajudar en el procés de preinscripció i matrícula del curs 2023-24. Tota aquesta informació la podeu trobar a https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-0-3/inici/.

La sol·licitud de preinscripció, s’ha de presentar del 8 al 19 de maig de 2023, ambdós inclosos i has d’adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.

La sol·licitud l’has d’emplenar i presentar al centre escollit en primer lloc de forma presencial.

Documentació identificativa:

• Certificació electrònica de la inscripció de naixement o llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
      Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
    • El DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne/a si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic. Si és estranger s’haurà d’adjuntar el passaport o, si és estranger d’un país membre de la Unió Europea, el document d’identitat del país d’origen.
    • Padró municipal.
    • TIS de l’alumne.
    • Llibre de vacunes.
    • Carnet família nombrosa/ monoparental si cal.
    • Carnet de discapacitat si és el cas.

De manera excepcional, es poden acreditar les dades d’identificació o de filiació de l’alumnat estranger amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o la directora del centre educatiu corresponent valorarà i examinarà la documentació presentada.

El codi del nostre centre és 43005534, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.

A continuació, adjuntem una infografia del calendari i procés de preinscripció i matrícula.

Per qualsevol dubte, no dubteu en contactar amb nosaltres al 977409404 o enviar un correu electrònic a e3005534@xtec.cat.