Higiene de mans 2023

Aquest any, els alumnes de 1r de primària de l’escola hem tornat a participar en el programa d’Higiene de Mans. Entre les activitats dutes a terme, destaquem la visita de la infermera del poble, la Paquita, que a través de molts jocs, ens va explicar com i quan ens havíem de rentar les mans. Per concloure, entre tots vam crear tres rodolins sobre la higiene de mans, els vam enganxar en una cartolina i vam emplenar-la de dibuixos de bombolles de sabó, aigua, virus, etc.

El passat dia 4 de maig, l’Oleguer Farnós Pellisa, en representació del grup de 1r, va anar a explicar el nostre treball al Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre a Móra d’Ebre. Allí van obsequiar-nos amb un diploma, una mapa de la comarca i també amb un llibre.