Revista La Carrasca

Estimats i estimades alumnes, famílies, rasquerans i rasqueranes. Com cada curs escolar, volem compartir amb tots i totes vosaltres la revista de l’escola Les Eres, La Carrasca. Aquest any, com podreu observar, hem canviat el format tradicional  i hem creat una revista digital. Com ja sabeu, l’escola ha entrat a formar part de la Xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya i per aquest motiu principalment, calia deixar el paper i aprofitar les eines virtuals.

Esperem que gaudiu de la seva lectura.

FESTIVAL DE FI CURS

El passat dilluns els alumnes de l’escola Les Eres de Rasquera van celebrar el Festival de Fi de curs i el comiat dels alumnes de sisè. Esperem que us agradi!!!

1. Com podreu observar els presentadors són els alumnes de sisè, que us dirigeixen una benvinguda (encara… Llegeix més»

Diploma Mostra Teatre Escolar Ribera d’Ebre

Aquest curs, han participat a la Mostra de Teatre Virtual de la Ribera d’Ebre, els alumnes de Cicle Mitjà i Superior amb les obres: