FESTIVAL DE NADAL 2022

Al Nadal, tot l’alumnat de l’escola Les Eres de Rasquera va preparar una actuació musical per a celebrar la fi del trimestre i aquestes dates tan assenyalades.

Els i les alumnes d’Infantil 1 i 2, Infantil 3 i 4 i Infantil 5 van interpretar tots junts la cançó de “L’hivern i el fred”.

L’alumnat de Cicle Inicial, van cantar la cançó “Ja venen els reis”.

Cicle Mitjà ens va interpretar cantant i amb instruments d’aula la cançó “Mi burrito sabanero”.

I els més majors de l’escola, l’alumnat de Cicle Superior, van interpretar “White Christmas”.

I per finalitzar, tot l’alumnat de l’escola, van cantar una cançó tots junts anomenada “Nadal de Colors”. Esperem que us vagin agradar les nostres actuacions i que passéssiu una bona estona junt amb nosaltres.