FESTIVAL DE FI CURS

El passat dilluns els alumnes de l’escola Les Eres de Rasquera van celebrar el Festival de Fi de curs i el comiat dels alumnes de sisè. Esperem que us agradi!!!

1. Com podreu observar els presentadors són els alumnes de sisè, que us dirigeixen una benvinguda (encara que sigui per mitjà de la web del centre i els videos),  i a continuació els alumnes més petits de l’escola dansen i ballen.

Mireu que bé els va quedar i que bé  s’ho van passar!!!

2. Seguidament, l’alumnat de cicle inicial ens va sorprendre amb una magnífica actuació amb música de l’oest i el Can-Can d’Offenbach:

3. Els alumnes de sisé presenten als alumnes de cicle mitjà que realitzen el ball de “We will rock You”:

4. Ara és el torn dels alumnes de sisè, que van fer un ball espectacular i sorprenent de la cançó “MI-MI-MI”:

5. Els alumnes de cinquè, l’Efren i la Laia presenten als de sisè, que com és costum preparen un ball de comiat per a tota l’escola. La cançó que van escollir per ballar va ser “Mi RELIGION” i que bé ho van fer!!!

També podeu veure i escoltar la cançoneta que els hi van cantar els de cinquè i les paraules de comiat tan emotives que els hi van dir:

6. A continuació la directora Imma i la mestra Paquita els van donar a cadascún dels alumnes de sisè un petit detall per tenir de record en el seu meravellós pas per l’escola i,  finalment,  els alumnes de sisè van dir unes paraules a tota l’escola.

7. Ara si, per acabar el festival,  tots i totes les alumnes de l’escola amb moviments de percussió corporal dansen la cançó “STAY”, perquè tot i ser un curs escolar atípic aquí estem, l’hem començat i acabat sense cap incident. Ho hem aconseguit!!!

Gràcies a tothom!