FER CAGAR EL TRONC O TIÓ DE NADAL

Els divendres 18 de desembre a la tarda els alumnes de l’escola Les Eres de Rasquera van fer la festa de FER CAGAR EL TIÓ amb molta il.lusió, entusiasme i alegria.

Donades les cirscumstàncies i amb tota precaució, els alumnes per grups estables van anar al centre cívic per realitzar l’activitat tant esperada i s’ho van passar d’allò més bé!!!

CICLE SUPERIOR

Quan els alumnes de cicle superior li donàven bastonades al Tió de Nadal, semblava que fossin una batucada brasilera, després, no van esperar gaire temps per recollir els dolcets que els hi va cagar.

CICLE MITJÀ

Els alumnes de cicle mitjà van gaudir de cantar mentre donàven cops per fer cagar el tió de nadal, i també del premi ben merescut.

CICLE INICIAL

Després de donar-li unes quantes bastonades amb els bastons, el tió va cagar uns dolcets per cadascú que van recollir ben contents i contentes.

EDUCACIÓ INFANTIL

P4-P5

Els alumnes de P4 i P5 entusiasmats i contents van fer cagar el màgic Tió de Nadal en tota la innocència.

P3

Quina il.lusió quan van recollir els obsequis del tió quan va cagar, despés a classe es van passar molta estona enjogassats i alegres sense parar!!!