LA FAGEDA

Direcció a la Garrotxa el passat dia 3 de març els i les alumnes de 6è vam a la Fageda d’en Jordà i a la Cooperativa de La Fageda.

Un guia de muntanya ja ens esperava a l’aparcament de Can Serra i ens va acompanyar durant tota la visita a la Fageda d’en Jordà. Allà vam aprendre sobre l’origen volcànic de la zona, la tipologia de flora i fauna que hi viu, què comporta ser un Parc Natural i com els visitants hem d’actuar per respectar aquest espai natural.

Posteriorment, vam arribar a la Cooperativa La Fageda on vam dinar i vam iniciar la visita amb dues guies amb les quals vam recórrer les instal·lacions i vam aprofundir sobre el seu projecte social i d’emprenedoria. Vam tenir la sort de poder tocar i alimentar vedells i vaques, veure  com fan tot el procés d’extracció de la llet i la fabricació de productes làctics. En acabar, vam fer una degustació de flams. Ens va agradar molt la visita i aquesta ens servirà per anar desenvolupament la nostra pròpia cooperativa escolar.