Història

Als anys 30 l’escola es va ubicar a l’històric edifici del Passeig Catalunya, edifici en el què fins l’any 2002 van estar els alumnes del que llavors anomenàvem “Parvulari”.

L’any 1971 es va constituir l’Agrupació Escola “La Muntanya” que unia els alumnes dels pobles de Sant Martí de Centelles i d’Aiguafreda. Aquesta agrupació es va crear per poder tenir un nombre suficients d’escolars i demanar així la construcció d’un nou centre escolar (actual edifici central de l’escola) que va ser inaugurat l’any 1976.

L’any 2003, donat l’augment d’alumnes, l’escola dels anys 70 va quedar petita i es van iniciar els tràmits per poder fer-ne una ampliació important. Aquesta ampliació es va començar a fer servir el 12 de desembre de 2012, quan els alumnes d’Educació Infantil es van traslladar a l’actual edifici blau. Aquest fet va permetre unificar l’alumnat de tota l’escola, doncs durant molts anys, els nens de 3 a 5 anys havien estat a uns quants carrers de distància dels alumnes de primària.
Les obres d’ampliació van acabar el curs 2012, podent gaudir de tots els espais a ple rendiment el curs 2013.