Organitzem una caminada de muntanya!

Ens fa especial il·lusió fer-vos arribar la següent informació:
Dins de l’àrea d’Emprenedoria (6è de Primària), durant el curs hem format una cooperativa amb un objectiu ben clar: obtenir beneficis per a una causa social. Després de mesos de preparatius, hem organitzat una caminada de muntanya, que tindrà lloc el proper 31 DE MAIG, a les 17h. Serà una caminada per Aiguafreda, amb un recorregut de 7kms. amb inici i arribada a la nostra escola. Les inscripcions es poden fer del 21 al 26 de maig a l’escola (9h -13h), és gratuïta i podreu fer un donatiu al final del recorregut, que anirà destinat a Càritas Aiguafreda.
Ens faria molt contents i contentes que vinguéssiu a participar-hi. A més, hi haurà un petit avituallament i el sorteig d’una panera valorada en 50€.
No us ho penseu més, us esperem a tots i totes per passar una bona tarda!