P3 Murals dels animals de la granja

Hola famílies!! Durant aquest tercer trimestre, hem fet el projecte dels animals de la granja. Després d’investigar les característiques d’aquests animals i observar-los de prop a la visita que vàrem fer a la granja de Can Montcau, hem fet uns murals amb els conceptes més importants. Per realitzar-los, cadascú va escollir quin animal volia i ens vàrem repartir les tasques (retallar, enganxar, escriure, dibuixar…) Un cop acabat, hem comunicat el contingut del treball a la resta de la classe i hem escoltat amb molta atenció. Hem participat en aquesta activitat amb molta il.lusió i estem molt satisfets de la feina. Si voleu, podeu preguntar als vostres fills que us ho expliquin i de ben segur estaran encantats de fer-ho!!!