Tornada a l’escola després de les vacances de Nadal

Després de poder gaudir de les vacances de Nadal hem tornat a l’escola amb molta il·lusió i ganes de començar el segon trimestre.

El dimarts 10 de gener vam poder portar una joguina a l’escola que ens haguessin portat els reis. Ens ho vam passar molt bé jugant i compartint les joguines de tots els companys/es de la classe!!

Com que ja tenim l’hivern aquí hem fet un gorro i una bufanda per decorar els passadissos de l’escola i per fer-ho ens hem inspirat amb l’ Antoni Gaudí i ho hem fet amb la tècnica del trencadís.Ens han quedat molt xulos!!

Aquí  en teniu un recull de FOTOS