Let’s Clean Up 2024

Aquesta setmana hem fet l’acte de cloenda del Let’s Clean Up, esdeveniment anual en el que participa l’escola mitjançant una operació de neteja de l’entorn d’Aiguafreda.

En aquest acte hem volgut compartir, a través d’un reportatge fotogràfic, el gran treball realitzat per l’alumnat el passat divendres 10 de maig, en el que es van recollir més de cent cinquanta quilos de deixalles.

D’altra banda, hem pogut veure una petita mostra i també hem registrat els diversos missatges de tots els participants per tal de prendre consciència de la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada.