P 3, P4 i P5 : ESPAIS PER HABITAR I TEMPS PER VIURE

Llegint un article molt interessant de la Maite Pujol publicat a la revista Infancia, m’ha fet pensar en la nostra escola, en el canvi de mirada de l’adult i de la pràctica educativa.

“L’ escola: espais per habitar i temps per viure.

Habitar l’espai en comptes d’ocupar-lo i gobernar el temps en comptes de resseguir-lo, serien les condicions fonamentals per permetre als infants de situar-se al centre de l’acció educativa. Amb la compañía d’uns adults que es plantegen interrogants juntament amb ells i creen contextos coherents i harmoniosos on la simultaneïtat, la flexibilitat i la continuïtat d’espais, temps i accions afavoreixen l’autonomia, fan sentir els infants protagonistas de les experiències i cómplices de les propostes per tal de donar sentit a la vida compartida” Maite Pujol.

Avui, una nova sessió d’espais de lliure circulació on ÓSSOS, ÒLIBES i LLOPS han compartit uns bons moments.

Mireu.